10 Şubat 2013 Pazar

DUYURUUUUU!!!ŞUBAT AYI ETKİNLİĞİ İLE İLGİLİ...

    ARKADAŞLAR BEN KENDİ BLOGUMDAKİ  ŞUBAT AYI ETKİNLİĞİNİ BİTİRMEK ZORUNDAYIM.BEN BU ETKİNLİĞİ YAPMAK İLE İLGİLİ HERHANGİBİR TALEPTE BULUNMADIM.OCAK AYI ETKİNLİĞİNDE KATILDIM.BENİM ELBİSEM SEÇİLDİ.OCAK AYI ETKİNLİĞİNİ YAPAN ARKADAŞ BENİM BAŞLATABİLECEĞİMİ SÖYLEDİ.BENDE BAŞLATTIM.

   DAHA SONRA BİR LİSTE OLDUĞU VE BU LİSTEYE GÖRE DEVAM ETTĞİ İLE İLGİLİ BAZI YORUMLAR GELDİ.BENDE LİSTEDE ŞUBAT AYNININ KİME AİT OLDUĞUNU BULDUM VE ONUNLA GÖRÜSTÜM.ETKİNLİĞİ ÇOKTAN BIRAKTIĞINI SÖYLEDİ.POSTU YAYINLADIĞIM İÇİN VE 'SIRA BENDE BEN YAPACAKTIM 'DİYE KİMSE ÇIKMADIĞI İÇİN 3 GÜNDÜR POSTU SİLEMEDİM. (YORUMLARI BİR ÖNCEKİ POSTUMDA  OKUYABİLİRSİNİZ SİLMİYORUM.)

    BU ETKİNLİĞİ BAŞLATAN DİKİŞ DERSİ İSİMLİ BLOG SAHİBİNEDE BİR MAİL ATTIM..(BANA LİSTEYLE İLGİLİ YORUMLAR GELİYOR.KİMSENİN SIRASINI ALMAK İSTEMEM.YARDIMCI OLURMUSUNUZ )DİYE YAZDIM.

   BEN HİÇ BENİMLE İLGİSİ OLMAYAN BİR İŞ İLE FAZLASIYLA İLGİLENDİM.BENİM YAPTIĞIM KİMSENİN SIRASINI ALMAK VE AYIP ETMEK DEĞİLDİ.BEN ARTIK BU ETKİNLİKLE İLGİLENMİYORUM VE KİMİN YAPACAĞINI BİLMİYORUM.BU KARIŞIKLIK İÇİN KENDİ ADIMA HEPİNİZDEN ÖZÜR DİLERİM.


27 yorum:

  1. canım ben bu etkinliğe katılamasamda yakından takip ediyorum.ve her ay buna benzer yanlış anlaşılmalar olabiliyor.Bunu kendine hiç sorun etme canım bu yanlış anlaşılma her ay oluyor :))

    YanıtlaSil
  2. Niye bu kadar sorun ediliyor bu sıra kimde? yok şöyle yok böyle. Bu bir yarışma değil kazananın cebine para girmiyor kupa verilmiyor, madalya takılmıyor. Herkes kendi zevkine göre kumaşa şekil veriyor. Şurda her ay merakla takip ediyoruz. Sezen kardeş senin burada bir suçun yokki yoluyla yordamıyla herkesle görüşmüş ve ayrıntılı izahat vermişsin. Katılan katılır katılmayan karşıdan bakar. İptal etmemeliydin. Klasik kadın kaprislerine prim vermemeliydin. Devam et derim.

    YanıtlaSil
  3. üzülmeyin.sevgili berry'nin dediği gibi, her ay bir aksilik oluyor..hevesiniz kaybolmasın.sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. kimsenin kapris yaptığı yok ,ki kaldı ki o ay ki sıra bende değil .herkes kendine yapıldığını düşünürse bana hak vereceklerdir .ben maile cevap vermedim.sıra belli.

    bu etkinlige başladığımız sayının bu kadar artacagını düşünmemiştim .kaldıkı
    burda dergisinin sahibi ben değilim.sen yaparsın o yapar.yapan yapar.ama bizim liste ile araya girilip bu ay bende sıra demek ne kadar dogru ...


    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili dikiş dersi,
      Bir süredir etkinliği zevkle takip ediyorum ama hiç yorum yazıp katılmamıştım.Böylesi bir "sorunda" yazamadan edemedim kusura bakmayın.Ben haklı olduğunuzu düşünmüyorum.
      Sezen hanım, bütün iyi niyetiyle etkinliğin sürebilmesi için angarya sayılabilecek(ama eminim onun için keyif olan) model seçme işini üstlenmiş.Üstelik bunu size bildirme nezaketini göstererek.
      Siz aynı nezaketi göstermeyip,üstelik bundan doğru bir davranışmış gibi bahsederek burada dile getirmişsiniz.Keşke nezaketen, buna hoş bakmadığınızı sadece ona bildirseydiniz.

      Sil
    2. Sevgili Sezen hanım,
      Bence siz etkinliği sürdürün.Diğer arkadaşlar çok doğru yazmışlar.Böylesi şeyler hevesinizi kırmasın.Siz yeni bir etkinliğe ev sahipliğide yapabilirsiniz.Dikiş dikmeyen biri olarak yaptıklarınızı takip etmekten keyif alıyordum:)Bence devaaam.

      Sevgileeer...

      Sil
  5. sezencim asla böyle durumlar için kendini üzme.eğer ev sahipliği yapmaya niyetli olan varsa ben yapmak istiyorum diyip çıksaydı.bu projenin yürütülmesini kim üstleniyorsa bırak problemi onlar çözsün. sonuçta bu bir etkinlik bu şekilde kırıcılıklar olmasın.ne güzel devam ediyordu kimsenin şevk kırmaya hakkı yok. sen canını sıkma eğer devam etmek istiyorsan biz burdayız.sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. evet her ay bir ev sahibi vardı, ancak oluşan yanlış anlaşılmada hiçbir art niyet yok, canını sıktığına değmez bence... şahsen fikrim, o ayın birincisi ev sahibesi olmalıydı, daha motive edici olurdu bence..neyse canım sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. Bu etkinliğe hiç katılmadım. Aslında dikiş bile dikmiyorum. İnsanların bir araya gelerek hem yaratıcılıklarını hem de üretkenliklerini paylaştıkları bir ortam olduğu için ilgimi çekti.

    Sen de sana gelen mesajdan yola çıkarak keyifle yaptığın işi devam ettirmek istemişsin; yanlışlık yapmamak adına mesaj atmışsın cevap bile gelmemiş (ki yukarıda yazmışlar zaten). Doğal olarak devam etmişsin.

    Sonra yorumlar yapılmış "araya girilip bu ay sıra bende demek ne kadar doğru", "ayıp oluyor ama" vb.

    Sezen yorumlara bakınca en büyük ayıbın sana yapıldığını düşünüyorum. Yanlış anlaşılma her alanda olur, bunun düzeltilme şekli de önemlidir. Kendini bir etkinliğin organizatörü olarak adlediyorsa bir kişi; etkinlikle ilgili sorunları da çözer doğal olarak. Hubert Burda da olabilirsiniz, bakkalın çırağı da hiç fark etmez..

    İşte bu noktada işi çözüş üslubu ön plana çıkıyor. En fevri davranışların bile arka planında iyi niyet olduğu sürece affedilmesi/unutulması kuvvetle muhtemeldir.

    Ben maalesef sana yapılan davranışta herhangi bir iyi niyet ya da kibarlık izi göremedim. Aksine suçu sana atma, insanların hakkını yeme, listeye kaynak yapma imalarıyla da karşı karşıya kalmışsın.

    İfadedeki hatalardan dolayı durumu yanlış yorumlamış olabilirim tabii ki; ama hatası olan insanların sorumlulukları başkasına yıkmaya çalıştıklarına da çok şahit oldum. İnsanoğlu işte zeytinyağı misali...

    Umarım bu yaşadıkların şevkini kırmaz ve yine hevesle sana keyif veren uğraşlarını paylaşmaya devam edersin.

    Sevgiler,

    Özlem

    YanıtlaSil
  8. HAYATIMDA HİÇ KALMADIĞIM BİR POZİSYONDA KALDIM MALESEF.YANLIŞ ANLAŞILMAKTAN DOLAYI.HEPİNİZE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.ÇOK SEVDİĞİM BLOGUMDA EN SON İKİ POSTUN HİÇ OLMAMASINI TERCİH EDERDİM AMA OLDU.BEN BU KONUYU BURDA KAPATIYORUM.ŞEVKİM ASLA KIRILMADI:)))SADECE BİRAZ ÜZÜLDÜM BU DURUMA O KADAR.PAYLAŞIMLARA DEVAM.GÜZEL YORUMLARINIZI YENİ POSTLARIMDA HEYECANLA BEKLİYORUM.
    HEPİNİZE SEVGİLERİMİ GÖNDERİYORUM...

    YanıtlaSil
  9. ben şöyle söyliyim yani ne olmuş bunun bu şekilde olmasıyla yok sıra ondaydı yok şöyleydi yok böyle oldu bence herkez herkeze daha sevgiyle ve özenle yaklaşıp kişiler kendilerine yaklaşılmasını istemedikleri şekilde başkalarına yaklaşmamalı ki olay madem böyle madem böyle bir yanlışlık olmuş ben buna yanlışlık demiyorum sezen elinden geleni yapmış artı sıranın sahibide sırayı ona vermiş artı biz bunları hiç bilmezken yani özelden yapılan bu görüşmeleri niye diğer ithamlarda bulunup hak yenildiğini ileri sürülen görüşmeler de özelden yapılmadı ve arkadaşımızı bu şekilde kırıldı keşke olmasaydı ama ne yaparsınız olmuşla ölmüşe çare yok sezen canım bence sen bu durumu çok fazla düşünme ve boş bulunduklarını düşün ve diğer arkadaşlar lütfen birbirimize karşı daha sevgiyle yaklaşıp bir birimizi kırmamaya özen gösterelim bu arada lütfen yazdıklarım yanlış anlaşılmasın ben sadece birbirimize bazen fark etmeden yaptığımız yanlışları anlatmak istedim kimseyi kırmak veya itam etmek istemedim sevgiyle kalın

    YanıtlaSil
  10. Özlem.funda fatmariko ,buraya taşıyan dikdikgiy ,buraya taşımasa ben altına bu kadar yorum bile yapmam.cevabım blogum da, isabetli değilsiniz mail de bile bu kadar yazmadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili dikiş dersi ben zaten bu postun altına yazılanı değil diğerinde direk söyleneni ve ayıp oluyor o zaman sözünü kastettim ki şunu da söyliyim yazımda belirttiğim gibi kimseyi itam etmek veya kırmak amacım yok sadece keşke böyle olmasaydı gerçi sizin adınıza da konuşup sezen arkadaşımız bazı sözlere kırıldı sonuçta bende bazen insanların boş bulunduğunu söyledim sizinde o yazıyı yazarken arkadaşımızı kırmak isteğiyle yazmış olmadığınızı anlatmaya çalıştım eğer ki ben sizi kırdıysam özür dilerim ama ben zaten bu postu değil diğer postta yazılanları kastettim keşke ilk başından sezene maille özelden konuyu o şekilde anlatsaydınız derken
      sevgiyle kalın

      Sil
  11. dikiş dersinin blogunda görünce buraya yöneldim, katılmıyorum etkinliğe bloğum olsaydı mutlaka katılmayı isterdim ama sıkı takipçisiyim. Sizin elbette kötü bir niyetiniz olmadığı kesin zaten sırayı alan eurovisiona ev sahipliği yapmıyor basit ama eğlenceli ve teşvik edici bir mini organizasyon bu etkinlik. Ama yine de dikiş dersine bu konuda yüklenmek büyük hata olur, çünkü eğer bu yarışmanın takipçisiyseniz başlatanın dikiş dersi olduğunu ve bazı kurtallar koyduğunu bilirsiniz, ya da insanlık hali elbette gözden kaçar ama etkinlikle ilgili geçmişe dönüp ufak bir blog taraması yapmak zor değil, bu işi dikiş dersi başlatmış ama olur ki bu ay takip edememiş size cevap verememiştir. Tüm ihtimallere karşı kayduğu kuralları ve geçmişteki emsal karışıklığı blogtan okuyarak sıranın nasıl ilerlediğini öğrenmek ve karışıklığı düzeltmek imkansız değildi, bunun için dikiş dersinin onayı gerekli de değildi. Bu bir etkinlikse insanlar katılıyorsa belli kuralların ve bir sıranın olması gerekli, sırayı bozmanız insanlık suçu değil ancak hoş karşılanmayabilir , tabi burada size karşı takınılan tavır da önemli.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bütün dediklerinize katılıyorum.Bu yüzden de bu kadar açıklama yapmak zorunda hissettim kendimi.Ben kesinlikle dikiş dersine herhangibir suçlama yapmış değilim.Eğer yorumları okuduysanız sürecte neler olduğunu görmüşsünüzdür.Ben ocak ayında ilk defa katıldım.Daha önceden takip etmiyordum.Postu cuma günü yayınladım ve 1-2 saat içinde birçok katılım oldu.O sırada öğrendim listeye göre gidildiğini.Hiç bir açıklama yapmadan etkinliği bitiremezdim.Bu yorum yazıp katılanlara saygısızlık olurdu.Yanlışlıkla karıştığım durumu düzeltmek zorundaydım artık.Zaten ayrıntılı olarak durumu yazmıştım.Yorumunuz için teşekkür ederim...

      Sil
    2. aslında durum şenaya ev sahipliği sırası verilmemesi bence.burada önemli olan dikip sergilemek kamuoyu yapmak.ev sahibi ha olmuşuz ha olmamışız ne önemi var.bence konusu bile açılmamalıydı.yani bu net ortamında bile bu durumlar yaşanıyorsa kusura bakılmasın biz yanlış yerdeyiz.maddi anlamda kimseye bir artı yok.bence herşey düzene konulsun kimse birbirine kırılmasın güzel güzel paylaşımlarımızı yapalım.

      Sil
    3. Sezen hanım, yanlış anlamayın yüklenme kısmını sizin için düşünmemiştim. Yeni katılan birinin kurallardan haberdar olmaması da normaldir dediğim gibi, ilk karışıklık çıkana kadar ben de kazanan ev sahibi olur diye düşünmüştüm mantıken ama ilk başlatan zannedersem bir kişinin üst üste kazanma ihtimalini ve bazılarına sıranın gelmesinin gerekenden fazla gecikeceğini düşünerek böyle bir şeyi uygun görmüş. Neticede güzel bir organizasyondu, ben bir dikiş dersini bir de modavesaireyi bilirdim, şimdi dikişle uğraşan sürüsüne bereket hanımın bloglarına göz atabiliyorum. Siz de onlardan biri oldunuz.

      Sil
  12. yaşanılan duruma çok üzüldüm

    ama nedense bir şekilde karışıklık oluyor o ayki ev sahibi değişiyor bu ilk durum değil
    sezen hanımda mantıklı davranıyor çiğdem hanımda bence iki taraflı düşününce

    YanıtlaSil
  13. Bende bu duruma uzuldum gercekten.Benim acimdan olay kapandi artik.Biraz fazla uzadi malesef.Sira sizde olacak sanirim.Sizden de ayrica ozur dilerim karisikliktan dolayi.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  14. sonuç olarak ne oluyor arkadaşlar. biriniz ben öyle demek istemedim diyor. diğeriniz bende öyle ithamda bulunmadım diyor. demekki yanlışlık iki taraftanda kaynaklanıyor. biryerlerde kopukluk var. bende etkinliğe ilk kez geçen ay katıldım. bu ayda sezenin ev sahipliği yaptığını okuyunca mantıken bende demek birinci seçilen devam ettiriyor diye düşündüm. kaldıki böyle aylara göre belirlenmiş bir liste varsa blogların ana sayfasında etkilik yapan kişilerce yazılması gerekirdi. herkesin rahatlığı için. ozaman böyle bir karmaşada olmazdı. hepimiz insanız tek meşguliyetimiz bloglarımız değil. elbet unutabiiriz. araya işlerimiz girebilir. bence bu tartışma gerginlik ortamını kovalım. madem başlattık ve güzel bir etkinliğimiz var. devam edelim. kırgınlarımızda barışsın. listeyide bloglarımıza yazalım. her ay kimdeyse o direk yazısını yazsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim yorumunuz için.Benim hiçbir küskünlüğüm yok:)Sevgiler.

      Sil
  15. ben bu postu şimdi gördüm..diğer yazınıza yorum bırakmıştım..kusura bakma canım.bu karışıklık her ay olmuştu..üzme kendini..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.Öyleymiş malesef:)Kapattım ben bu konuyu.Paylaşımlara devam:)Sevgiler...

      Sil
  16. Sezen, takma kafana hayatim, moralinide bozma, hatalar, yanilmalar hep bizim icin. Senin iyi niyetli oldugunu, kimseyi kirmayacagini da hepimiz biliyoruz. Konuyu daha uzatmadan kapatip birlik olmaya devam edelim bitanem:)) Hadiiiii asma o guzel yuzunuuu:)) Gulumse bakayim, hah iste boyleeeee:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))Teşekkür ederim canım yaa.Çok tatlısın:)Kesinlikle bir küskünlüğüm yok benim kimseye:)

      Sil
  17. Arkadaşlar başlatılan girişimi, bu olaya direk katılan ve ya katılmadan dışarıdan takipçi sayısını, olaydan alınan keyfi ve son olarak gelinen bu noktaya, objektif bakınca bizlere yakışmadığını düşünüyorum. dikişdersi çiğdemin yaptığı paylaşımcı bu girişimi bloglar arasında kimse yapmadı şimdiye kadar ve herkes bireysel bir şeyler yapma çabası içinde. Dikişdersi başka bir vizyon kattı aslında blog dünyasına ama yaşanan ilk karmaşa da bence pek olgun davranışlar olmadı. O iyi niyetli bu kötü niyetli diye bir şey yok arkadaşlar kimse kimseyi gaza getirmesin lütfen. Bu platformda olan, yaratıcı ve üretici olan hiçbirimizin kötü niyetli olduğunu düşünmüyorum. Sadece basit bir yanlış anlaşılma olmuş, gereksiz kırılmalar ve gereksiz savunma ve alınmalar olmuş, yaşanan şey bir cinayet ve ya bir memleket meselesi değil. Herkesin derin bir nefes almasını, olayları sil baştan yapmasını, böylesine güzel bir girişime böyle bir olayın imza atmasına izin vermeyelim, bize yakışmaz çünkü. Yolda yürürken birine çarpınca "çüş önüne baksana" demek yerine "Hay Allah kötü çarpıştık" deyip gülmek var. Amacım kimseyi yermek değil kaldı ki seni yermek bana düşmez çünkü seni hiç tanımıyorum ama her saçma soruma bile sabırla uzun uzun cevap yazan Dikişdersinin bu girişimi bile tebrik edilecek bir hareket olduğunu kabul etmek ve arada çıkan bu tür aksaklıkları dillendirmek yerine çözümcül yaklaşmak bence hepimize çok ve daha güzel yol paylaşımlar getirir. Ve son olarak hepimiz o an için kırıldığımızı düşünsek bile bir kenara çekilmektense ya da bir haklılık/haksızlık mücadelesine konsantre olmaktansa "gel kardeşim şu sorunu çözelim ve önümüze bakalım" diyecek kadar yetenekli ve yaratıcıyız. Herkesi sevgiyle kucaklıyorum ve tekrar söylüyorum evet dikişdersinin girişimini ve paylaşımcılığını takdir ediyorum ama bunun yanında kimseyi de asla suçlamıyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mor Atölye;Sizinle aynı fikirdeyim.Zaten yazdıklarımı okuduysanız siz de görmüşsünüzdür.Yolda yürürken çarpışmakla ilgili verdiğiniz örnek yerinde bir örnek olmuş.Benim başından beri anlattığım şeyde bu.Sonuçta yanlış anlamakta, anlaşılmakta çok normal.Yorum yazdığınız için cevap yazıyorum.Daha fazla uzamaması için bu konuyu kapattığımı defalarca yazdım.Daha güzel postlarda görüşmeyi diliyorum:)Sevgiler...

      Sil

Takip et: @dikdikgiy_sezen