29 Ağustos 2012 Çarşamba

Eylül/2012 Burda Dergisi

   Yaz sıcağı,düğün işleri,tatil planları derken bu yaz blogumla ve dikişlerimle malesef ilgilenemedim.Burda Eylül sayısını  görünce dikişlerimi çoook özlediğimi farkettim.Biiiirrr sürü model var yapılacak listemde :)













Ekimde  Pratik Dikiş dergisi çıkıyormuş.

Bu ay Burda dergisinde güzel modeller dışında çok güzel bir haber de var. lili bebek Philips markasının  Akıllı Ütülere Yakışan Akıllı Tasarımlar yarışmasını kazanmış. Görünce çok sevindim.Tebrikleeerrrr....

5 yorum:

  1. bugun temel kalıplarına baktım betten ön islemelerine .birtek sarı blus ve siyah elbise kalıbı dogru gibime geldi elime alıp incelemedim ama ,usaktan öyle göründü :)bol dikişler

    YanıtlaSil
  2. pratik dikişi sabırsızlıkla bekliyorum. ben 108 nuımaralı elbiseyi diktim..hani şpu değiştirilmiş kalıplı olanı:))ehh fena değil, kolu uzun tutmamalı ama.çok demode duruyo yine:)

    YanıtlaSil
  3. dikiş bilmeyen bende aldım bu dergiden ne zaman öğrenirsem dikicem bişiler bakalım etekler hoşuma gitti benimde kolay gelsin sizede...

    YanıtlaSil
  4. Bende bazen aliyorum guzel seyler bulursam dikiyorum

    Takibe aldim bloguma beklerim takibe alirsan mutlu olurum

    http://www.nutswardrobefashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. Çok teşekkür ederim:) çok mutlu oldum görünce...

    YanıtlaSil

Takip et: @dikdikgiy_sezen