25 Ocak 2013 Cuma

Ocak Ayı Dikiş Etkinliği Elbisem Hazır :)







22 yorum:

  1. çok güzel olmuş sezenn :))) bayıldımm :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Yasemincim:)Yarım saat önce bitti:))

    YanıtlaSil
  3. güle güle kullan seninkisi modelin aynısı olmuş ama :)

    YanıtlaSil
  4. Ben dergideki model daha çok beğendim sizin diktiğinizi.Çok ta yakışmış güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  5. masallah ya. suan hayran hayran bakiyorum elbisenize. umarim bigun bende bu seviyeye gelebilim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Bende 2-3 senedir dikiş hastalığına tutuldum.Daha önce hiiç ilgim olmayan bişeydi:) Şimdi duramıyorum dikmeden:)Senin de bu seviyeye gelmen yakındır bence:)Sevgileer...

      Sil
  6. vayyy...çok güzel olmuş Sezen.Güle güle giy...

    YanıtlaSil
  7. çok güzel olmuş güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  8. Harika olmus, uzerinde de cok guzel durmus. Sanirim bu modele bir sans vermem lazim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook teşekkür ederimm:):)Kesinlikle şans vermenizi tavsiye ederim:)

      Sil
  9. çok güzel olmuş ellerine sağlık güle güle giyin

    YanıtlaSil
  10. Çok şık hele kumaş süper. Kumaş ney merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiiimm:) Biraz ince trençkot kumaşı diyebilirim sanırım.Elastik bir kumaş.Bir tarafı parlak diğer tarafı mat.Bunda parlak tarafı kullandım.Bu tip kumaşların mat taraflarını da seviyorum ama koyu renk kumaşlarda biraz soluk görünüyor.

      Sil
  11. çok şık olmuş ellerine sağlık bayıldımmm
    elbisenin modelini çok beğenmiştim ama senin üzerinde daha bir başka beğendim rengide çok hoş olmuş ellerine sağlık bu model sana çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
  12. digerlerini gormedim ama oyumu sana verdim gitti:)) sahane olmus, ellerine saglik

    YanıtlaSil
  13. Çok güzel olmuş çok beğendim :) ellerinize sağlık ....

    YanıtlaSil
  14. sezenciğim benim blogda görmüşsündür. ocak ayı birincimiz sen oldun :) en çok beğeni alan elbise seninki oldu. bu sebeple şubat ayı etkinliğine ev sahipliği yapmak istersen başlatabilirsin:) sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mihricancığım çok teşekkür ederim.Çok güzel ev sahipliği yaptın.Şubat ayı için modelleri hemen yayınlayacağım.Sevgileer:)

      Sil

Takip et: @dikdikgiy_sezen